Käyttöehdot

Verkkokaupan ylläpitäjänä toimii Yinka Oy, y-tunnus 3427844-9.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Stripe yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Maksutapojen tarjoaja on kolmas osapuoli, jonka kanssa Yinka Oy on solminut yhteistyösopimuksen. Asiakas syöttää itse kaikki pankki -tai luottokorttitiedot pankin tai maksupalveluntarjoajan sivuilla. Tietoliikenneyhteyksissä Yinka Oy käyttää salattua SSL -yhteyttä.


Tuotteet maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla:

yleisimmät pankkikortit, Visa, MasterCard ja American Express, Diners Club -maksukortit..

Verkkopalvelusta tilatessa toimitus tapahtuu postitse, matkahuollolla tai esim. Suomen kuljetustilaukset

palvelulla. Toimituksen hinta sisältyy tuotteeseen. Tuotteet toimitetaan kohtuullisessa ajassa, joka on

normaalisti noin 3-10 vuorokautta tilauksen vastaanottamisesta.

Mikäli tuote on vahingoittunut kuljetuksen aikana, on siitä ilmoitettava välittömästi asiakaspalveluun, kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista.

Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme info@yinka.fi.

Palveluntarjoajalla on oikeus muuttaa näitä ehtoja yksipuolisesti.

Käyttäjä hyväksyy palvelun kulloinkin voimassaolevat ehdot käyttäessään palvelua.

Ylivoimainen este

Ellei sovellettavasta pakottavasta lainsäädännöstä muuta johdu, Yinka Oy ei ole vastuussa mistään viivästyksistä tai vahingoista, jotka aiheutuvat olosuhteista, joihin Yinka Oy ei pysty vaikuttamaan. Tällaisia ovat esim. yleiset työtaistelut, sotatoimet, tulipalot, salamointi, terrori-iskut, virallisten määräysten muutokset, tekniset ongelmat, viat voima-/tele-/tietokoneyhteyksissä tai muussa viestinnässä sekä alihankkijoiden toimittamien palveluiden viat ja viivästykset, jotka johtuvat edellä mainituista olosuhteista. Mikäli tällainen tilanne ilmenee, Yinka Oy ilmoittaa siitä Asiakkaalle. Mikäli tilanne on kestänyt yli kahden (2) kuukauden ajan, sekä Asiakkaalla että Yinka Oy:lla on oikeus keskeyttää Verkkokaupassa tehty ostotapahtuma välittömin seurauksin.

Sovellettava laki ja erimielisyyksien ratkaiseminen

Näihin sopimusehtoihin sovelletaan Suomen lakia.

Kaikki näihin Ehtoihin tai Verkkokauppaan ja siellä tapahtuviin ostoksiin liittyvät erimielisyydet ratkaistaan pääsääntöisesti neuvottelemalla Yinka Oy:n ja Asiakkaan välillä. Mikäli Asiakas ei ole tyytyväinen erimielisyyden ratkaisuun, on Asiakkaalla oikeus ottaa yhteyttä kilpailu- ja kuluttajaviraston kuluttajaneuvontaan sekä sen jälkeen pyytää kuluttajariitalautakuntaa esittämään ratkaisua.

Erimielisyystilanteissa Yinka Oy pyrkii noudattamaan Suomen kansallisen kuluttajavalituslautakunnan tai muiden Euroopan maiden vastaavien viranomaisten päätöksiä.

Asiakkaalla on lisäksi oikeus saattaa riita ratkaistavaksi käräjäoikeuteen tai oman kotipaikkansa ensimmäisen asteen tuomioistuimeen.