Vaihto ja Palautusehdot

Kun Asiakas on vastaanottanut toimituksen, Asiakkaan tulee viipymättä tarkistaa, että toimitetut tuotteet ovat ehjiä ja muutoin virheettömiä. Asiakkaan tulee myös varmistaa, että toimitus sisältää kaikki Asiakkaan tilaamat tuotteet.

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus palauttaa koko tilaus tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Tuote on palautettava myyntikelpoisena eli samassa kunnossa kuin se oli myyntihetkellä.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Mikäli tuote on vahingoittunut kuljetuksen aikana, on siitä ilmoitettava välittömästi asiakaspalveluun, kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme info@yinka.fi. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Toimitetun tilauksen noutamatta jättäminen ilman palautusilmoituksen täyttöä ei ole palautus.

Noutamatta jätetyistä tilauksista perimme käsittely- ja toimituskulut 19 €/ tilaus.

Tuotteen palauttamista varten tarvitset ostokuitin. Jos sinulla on kysyttävää palautuksista, otathan meihin yhteyttä sähköpostitse info@yinka.fi. Palautusilmoitus tulee tehdä kirjallisesti info@yinka.fi, vastausviestinä saat palautusohjeet. Perimme palautuksesta toimituskulun.

Verkkomaksuilla maksettujen tuotteiden ostohinta palautetaan heti käsittelyn jälkeen. Tarkista tilaamasi tuotteet 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Jos tilaamasi tuote on viallinen, ei vastaa ilmoitettua kokoa tai muita tuotetietoja, voit palauttaa tuotteen meille kuluitta. Hyvitämme tuotteen hinnan tilauksella käytetylle maksuvälineelle.

Asiakkaalla on velvollisuus käsitellä Tuotteita huolella ja pakata Tuote niin ettei se vaurioidu kuljetuksessa.